Доставка і оплата

Обробка замовлення

Мінімальна вартість замовлення на сайті – 1000 грн. Обробка замовлень здійснюється від 1 до 3 днів. Надсилання здійснюється лише після узгодження всіх деталей з клієнтом у телефонному режимі.

Оплата замовлення

Здійснити оплату замовлення можна лише наведеним нижче способом.

Оплата на розрахунковий рахунок – реквізити надсилаються у вигляді SMS на контактний номер телефону або на електронну пошту замовника під час готовності замовлення до відправки. Відправлення здійснюється після надходження грошей на рахунок. При надсиланні коштів, не забувайте про комісію банку. При такому вигляді оплати необхідно уточнювати розмір бажаної суми страховки для вантажу.

Доставка

Доставка замовлень здійснюється по всій території України. Ми доставляємо замовлення за допомогою таких служб доставки як:

Нова Пошта – доставка на будь-яке зручне для вас відділення. 

Міст – Експрес. Доставка кур'єром. Доставка на найближче зручне відділення.

Укр – пошта. Доставка здійснюється по всій території України.

Вартість доставки вантажу залежить від ваги, обсягу, а також суми страховки посилки та розраховується за тарифами обраного перевізника.

Товар оцінюється у мінімальну вартість за умови повної передоплати на розрахунковий рахунок.

У день відправлення або наступного дня Ви отримаєте SMS з номером товарно-транспортної накладної.

Важливо! Безкоштовне зберігання посилок здійснюється службами доставки 5 днів з дня надходження на склад. Через 5 днів стягується додаткова плата за зберігання посилки. Після 5 днів зберігання на складі посилки відгукуються.

Будь ласка, забирайте замовлення вчасно!

Зверніть увагу!

Надсилання замовлень здійснюється лише після погодження всіх деталей із клієнтом у телефонному режимі. Без підтвердження замовлення не надсилається. Надсилання Ви зможете отримати в пункті видачі обраної вами служби доставки.

Для отримання посилки необхідно мати при собі документ, що підтверджує вашу особу.

Перевіряйте комплектність та цілісність посилки у відділенні перевізника під час отримання. У разі виявлення шлюбу чи некомплектності товару, оформіть будь-ласка повернення посилки. У випадку, якщо Ви не перевіряли товар у відділенні кур'єрської служби або у присутності кур'єра, інтернет-магазин не несе відповідальності за пошкодження та претензії до зовнішнього вигляду.

Гарантійні зобов'язання інтернет-магазину hoztovar.com.ua

Оформляючи замовлення, покупець дає свою згоду на обробку персональних даних відповідно до Закону України “Про захист персональних даних” № 2297-vi від 01.06.2010, будь-яким способом (не забороненим законом), з метою обробки замовлення та його доставки, отримання інформації, статистичного аналізу. Інтернет-магазин hoztovar.com.ua має право передачі персональних даних покупця службам доставки. Діяльність Інтернет-магазину hoztovar.com.ua підпорядковується Закону України “Про захист прав споживачів” у редакції від 15 грудня 1993 року № 3682-XII із змінами, доповненнями та правилами продажу товарів на замовлення поза торговельними чи офісними приміщеннями, при якому споживач укладає договір купівлі-продажу товарів з продавцем на відстані за допомогою засобів дистанційного зв'язку (Затверджено наказом Міністерства зовнішніх економічних зв'язків та торгівлі України від 19.04.2007 р. №103).

Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.94 р. № 172 “Про реалізацію окремих положень Закону України “Про захист прав споживачів”, парфумерно-косметичні товари входять до переліку непродовольчих, які не підлягають поверненню чи обміну. Протягом 14 днів з дня покупки товар, придбаний у нашому інтернет-магазині (за винятком парфумерно-косметичної продукції), може бути заявлений до обміну або повернення, при збереженні оригінальної упаковки та рахунку (ТТН кур'єрської служби). За наявності аналогічного товару, ми зробимо його заміну.

Обмін або повернення товару

При обміні або поверненні товару необхідні витрати на доставку товару (до замовника і назад) – оплачує покупець.

Обмін та повернення товару із прихованим виробничим браком здійснюється на підставі та у строки, встановлені Законом України “Про захист прав споживачів”.

Повернення товарів неналежної якості здійснюється безкоштовно. При виникненні питань щодо покупок у нашому інтернет-магазині, звертайтесь до наших менеджерів за телефоном: +38 (093) 609 02 23

Приємних покупок!!!